Aluinvent-DVTK: minden játékosnak negatív

Nagy örömünkre ezúttal senkinek nem lett pozitív a teszt­eredménye – mondta Völgyi Péter, az Aluinvent-DVTK sportszakmai igazgatója, aki a csapat szakvezetőjének, Földi Attilának a kényszerű távolléte, karanténban töltött ideje alatt a csapatot dirigálja. – Ez egyben azt is jelenti, hogy nincs akadálya annak, hogy vasárnap útra keljünk Törökországba. Azt borzasztóan sajnáljuk, hogy jelen állás szerint Földi Attila nem tarthat velünk, és bár próbálkoztunk azzal a szervezőknél, hogy a karantén letelte után esetleg kedden csatlakozna hozzánk Törökországban, de azt a választ kaptuk, hogy ez nem lehetséges. Ugyanis a hivatalos álláspont szerint csak az vehet részt a mérkőzésen, aki vasárnap megérkezik Izmitbe, mert onnantól kezdve buborékban, vagyis a külvilágtól elzárva, egy hotelben lesz minden résztvevő négy napon át, amelyet csak a sportcsarnokba utazás idején lehet elhagyni, és nem mellékesen sem látogatót, sem új delegációtagot nem lehet fogadni.

A vasárnapi utazást követően hétfőn és kedden is két-két edzést terveznek tartani a diósgyőriek, akik szerdán meccset játszanak, csütörtökön pedig utaznak haza. Völgyi Péter elmondása szerint kis létszámú DVTK-s delegáció kel útra, összesen 10 játékos, a stáb tagjai pedig hárman lesznek, a sportszakmai igazgató mellett Szabó István technikai menedzser, valamint Takács Krisztina masszőr tart a sportolókkal.

– Az utazók pontos névsoráról még egyeztetünk Földi Attila edzővel és persze minden más egyébről is, az edzésekről, a meccsen követendő taktikáról – mondta Völgyi Péter. – Az biztos, hogy vasárnap hajnalban indulunk Miskolcról, mert amíg korábban napi négy járat közlekedett a magyar főváros és Isztambul között, ennek a száma napjainkra egyre csökkent, így csak a 9.20-kor startoló géppel érhetünk oda. Mivel a reptér és Izmit között 140 kilométer a távolság, úgy kalkuláltunk, hogy kb. négy óra körül érkezünk majd meg a szálláshelyre.