Skip to content

A 168 óra megírta, majd leszedte, hogy a DK szerint Soros áll Márki-Zay mögött

A 168 óra megírta, majd leszedte, hogy a DK szerint Soros áll Márki-Zay mögött

Bár két független forrás is megerősítette, “a cikk megjelenését követően az érintettek hitelt érdemlően cáfolták a megjelentetett információt”.

Szombat reggel megjelent egy cikk a 168 Óra online felületén „DK: Soros György áll Márki-Zay mögött” címmel, melyben az állt, hogy a lap információi szerint péntek délután szűk körben értékelte az előválasztás eddigi eredményeit Gyurcsány Ferenc a DK stábjával. Gyurcsány ekkor kijelentette, hogy Soros György állt be Márki-Zay mögé, a hódmezővásárhelyi polgármester ennek köszönheti sikereit, írja a 444.hu.

A cikk szombat kora délutánra eltűnt, de a Google webcache funkciója révén még meg lehet találni. A 168 óra közleményben reagált, eszerint bár két független forrás is megerősítette, “a cikk megjelenését követően azonban az érintettek hitelt érdemlően cáfolták a megjelentetett információt”, ezért a cikk közlését haladéktalanul felfüggesztették, az olvasóktól elnézést kértek.



               

Figyelem! Az alábbi, a cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem az eszakhirnok.com nézeteit tükrözik. Mi a hírt/eseményt közöljük, a kommenteket nem tudjuk befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.



Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.